מנורה מבטחים ממשיכה לקדם מהלכים לשיפור ושדרוג חווית הסוכן ומשיקה פיתוח טכנולוגי חדש של "תמונת לקוח" כחלק ממערכת Selfie, המשנה את שגרת עבודת סוכני הביטוח. "תמונת לקוח" היא פיתוח מתקדם וחדשני שיספק מעתה לסוכני הביטוח תמונה מלאה, מקיפה ועדכנית של כלל הכיסויים הביטוחיים של לקוחותיהם בזמן אמת ובכל קווי העסקים.
מדובר בשדרוג טכנולוגי נוסף של מערכת 'סלפי' שמהווה קפיצת מדרגה משמעותית ומענה ישיר לאחד האתגרים המרכזיים בעבודת הסוכן - פיצול המידע בין ממשקים ודפדפנים שונים. למעשה, מעתה באמצעות ממשק אחד יוכל הסוכן לבצע מגוון רחב של פעולות באמצעות פלטפורמה אחת, זאת ללא צורך במעבר בין מערכות שונות.
הפיתוח החדש שהוטמע במערכת 'סלפי' יאפשר לסוכנים היערכות מוקדמת והיכרות עם מפת הביטוחים של לקוחותיהם, תוך הצגת מידע מלא עדכני ומדויק על מצב הפוליסות והכיסויים שברשותם. כמו-כן, הממשק מעניק לסוכני הביטוח גישה מלאה לנתוני הלקוחות ויכולת לתפעל תהליכים חשובים בכל זמן ומכל מקום, כולל באמצעות מכשירים ניידים, ובכך להגיב במהירות לדרישות וצרכי הלקוחות ולנצל הזדמנויות עסקיות בזמן אמת.
מעבר להצגת מידע סטטי, "תמונת לקוח" מהווה כלי דינמי המניע את הסוכן לפעולה. המערכת מספקת התראות חכמות, כולל התראה על לקוחות העומדים לסיים את הכיסוי הביטוחי שלהם, ומציעה הזדמנויות מכירה מותאמות אישית.
"'תמונת לקוח' היא הרבה יותר מכלי טכנולוגי - זוהי מהפכה תודעתית המעבירה את הסוכן מעמדת איסוף נתונים לעמדת ניהול אקטיבית, עם שליטה וביצוע מכל מקום ובכל זמן" מסבירים במנורה מבטחים. "פיתוח זה הוא תוצר של הבנה וקשב לצרכי השטח, תכנון מוקפד, והכוונה אסטרטגית ברורה לשיפור חוויית הסוכן מיסודה."
פלטפורמה טכנולוגית לעולם העבודה המתחדש של סוכני הביטוח
אחד החידושים המשמעותיים ב"תמונת לקוח" הוא הסנכרון המלא עם שלושת הפורטלים הקיימים של Selfie. באמצעות ממשק אחד הסוכן יוכל לגשת ישירות לפורטל הפקות ושינויים, פורטל שימור ופורטל הזדמנויות מכירה, כאשר סנכרון זה מאפשר לסוכן ביצוע מגוון רחב של פעולות ללא צורך במעבר בין מערכות שונות.
חשוב לציין כי המערכת כוללת גם מידע עדכני בגין הלוואות, שעבודים ועיקולים, המוצגים לסוכן באופן ברור, שקוף ונגיש. זאת, כחלק מהמחויבות של מנורה מבטחים לספק תמונה מלאה ומדויקת של מצב הלקוח עבור הסוכנים.