ווישור חתמה על הסכמי ביטוח משנה רב-שנתיים עם מבטח המשנה האירופאי Munich Re

 

 

FacebookTwitter Whatsapp
אמיל וינשיל, צלם: רמי זרנגראמיל וינשיל, צלם: רמי זרנגר

עומר רגב 21/01/2022

אמיל וינשל, יו"ר ווישור ביטוח: "ביחס לחלק מחברות הביטוח הדיגיטליות בעולם, שילוב הטכנולוגיה המתקדמת שלנו יחד עם הידע והניסיון המקצועי הביטוחי מסייעים לנו לבנות מודל כלכלי יציב ורווחי אשר מוערך גם על ידי מבטחי המשנה המובילים בעולם, שעומדים לצידנו מתחילת הפעילות. אנו שמחים על הבעת האמון מצד מיוניק רי, שהיא ממבטחות המשנה המובילות והאיכותיות ביותר בעולם, בפעילות חברת הביטוח הדיגיטלית ווישור וביכולותיה. מדובר בהסכם רב-שנתי שנחתם עם מעורבותה של New Re Capital Partners ומשלב רכיב מימוני באמצעות מקדמה בסך של כ- 22.5 מיליוני שקלים על חשבון עמלות צפויות. מהלך אסטרטגי זה מבסס את התשתית להמשך התרחבותה העסקית עם דגש על המשך צמיחה רווחית של החברה הדיגיטלית גם בשנים הבאות".

ווישור גלובלטק דיווחה על מהלך אסטרטגי חשוב של החברה הבת ווישור חברה לביטוח. החברה מעדכנת, כי החברה הבת, חתמה על הסכמי התקשרות רב-שנתיים עם מבטח המשנה המוביל שלה Munich Re, שהינו ממבטחי המשנה הגדולים בעולם, אשר מלווה את ווישור ביטוח כבר מתחילת פעילותה.

ניצן צעיר הרים יוחנן דנינו ואמיל וינשל, ווישור, צלם: רמי זרנגר

על פי ההסכמים שנחתמו, שבהם היו מעורבים גםNew Re Capital Partners , יוגדל שיעור חלקה היחסי של מיוניק רי בפאנל ביטוח המשנה של החברה הבת בענפי הרכב (רכוש וחובה). כמו כן, הוסכם על מימון, בדרך של תשלום מקדמה על חשבון עמלות צפויות לחברה הבת, בסך 22.5 מיליון שקל, לתקופה של 3 שנים, מימון שיישא ריבית קבועה בשיעור של 0.65% לשנה. 

הסכמי ביטוח המשנה היחסיים  מול מיוניק רי, נחתמו לתקופה של שלוש שנים בתחום רכב חובה ורכוש אחר, ולשנתיים בתחום ביטוח רכב רכוש, כך שתוקפם הינו מיום 1 בינואר 2022 ועד ליום 31 בדצמבר 2024 ו-2023, בהתאמה. עם זאת, סיום כהונתם של שני בעלי השליטה, אמיל ויינשל וניצן צעיר הרים, כנושאי משרה בחברה הבת יאפשרו למיוניק רי (כתנאי ייחודי) סיום מוקדם של הסכמים אלו.

חברת מיוניק רי, שהמטה המרכזי שלה ממוקם בגרמניה, נסחרת בבורסה של פרנקפורט לפי שווי של כ-38 מיליארד אירו. החברה פעילה הן בשוק הגרמני והן בשווקים הגלובליים ונחשבת למבטח משנה איכותי ביותר.

לגרף ווישור גלובלטק לחצו כאן

28 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 5.61 מיליון בווישור גלובלטק
קרנות נאמנות שמחזיקות את ווישור גלובלטק. לרשימה המלאה