קבוצת הראל תייצג בישראל ענקית ביטוח אמריקאית

תייצג בישראל את ענק הביטוח הבינלאומי Starr Insurance and Reinsurance Limited

 

 

FacebookTwitter Whatsapp
גדעון המבורגר, קרדיט: ורדי כהנאגדעון המבורגר, קרדיט: ורדי כהנא

מורן שקד 23/01/2022

הסכם הייצוג החדש מצטרף להסכמי שיתוף פעולה גלובאליים שמקיימת חברת הראל עם 17 קבוצות ביטוח בינלאומיות מהגדולות בעולם ובהן: 

AXA-XL – France;
Zurich - Switzerland;
Allianz – Germany;
Royal Sun;
Alliance – England;
HDI – Germany;
QBE – Australia;
IF- Finland;
Sompo – Japan;
Swiss Re – Switzerland;
CHUBB- USA;
BHSI – UK;
Hartford – USA;
Tokio Marine Kiln – Japan;
China Taiping Reinsurance;
Dubai Insurance Company-UAE;
China Re.

ענקית הביטוח האמריקאית Starr Insurance and Reinsurance Limited, היא  אחד מתאגידי הביטוח  הגדולים הבינלאומיים המובילים בעולם. מי שמוביל כיום את תאגיד Starr הינו מריוס גרינברג, המכהן כיו"ר וכמנכ"ל החברה. לגרינברג רקורד מרשים בעולם התאגידי הביטוחי בין היתר כיהן כ- 40 שנים כיו"ר ומנכ"ל של (American International Group (Aig, במהלך  כהונתו של גרינברג ב-AIG, הפכה החברה לענקית הביטוח הגדולה בעולם.  

היקף הפרמיות שביצעה Starr בשנת 2020 עמד על 7.1 מיליארד דולר ולחברה נכסים פיננסים מנוהלים בהיקף של 26.5 מיליארד דולר והון עצמי שעומד על 10 מיליארד דולר. Starr הייתה לחברת הביטוח האמריקנית שזיהתה את פוטנציאל השוק הביטוחי והחיתומי בסין, וכבר בשנת 1919 היתה חברת הביטוח האמריקאית הראשונה עם שלוחה בעיר שנחאי. מאז, ברבות השנים Starr  ביססה את עצמה כתאגיד ביטוח מוביל בעל קשרים ענפים עם ממשלות ואנשי עסקים בכל ששת היבשות. תחת הנהגתו של גרינברג, Starr  השקיעה יותר ממיליארד דולר בשוק הביטוח בסין.

נשיא קבוצת הראל ביטוח ופיננסים גדעון המבורגר, מסר כי "ההסכם עם ענקית הביטוח האמריקאית Starr, הוא אחד מתוך 17 הסכמים שנחתמו עם שותפים גלובליים מובילים. גדעון המבורגר הוסיף: "קבוצת הראל ביטוח ופיננסים ממשיכה להרחיב את הפעילות הגלובלית שלה ולבסס את עצמה גם בשווקים הבינלאומיים ולתרום רבות לענף הביטוחי חיתומי הגלובלי. כיום קבוצת הראל היא חברת הביטוח היחידה בישראל, שיכולה לתת מענה  ביטוחי חיתומי, לרבות יצירת קשרים ענפים, לחברות ישראליות עם פעילות בינלאומית".