תחזית קרנות השתלמות כלליות - אנליסט עלתה למקום הראשון באפריל אדום עם פתיחה אדומה של מאי

תחזית קרנות השתלמות כללית של FUNDER - AdvizerLand

 

 

FacebookTwitter Whatsapp
Dreamstime אימיגDreamstime אימיג

אלי אופיר 03/05/2022

בניגוד לתוצאות חודש מרץ, שבו קופות הגמל השיגו לראשונה השנה תשואות חיוביות, בחודש אפריל שוב נרשמו ירידות שערים בשוקי המניות בעולם ובאיגרות החוב הקונצרניות והממשלתיות בארץ, ואלה פעלו כגורם שלילי לתשואות קרנות ההשתלמות.   

אולם כפי שהבהרנו גם בתחזית הכללית שפורסמה ביום ראשון התחזית הנ"ל מחושבת על פי תוצאות אפריל עד יום חמישי בלבד. זאת מכיוון שהחישוב נעשה על פי יום העסקים הישראלי האחרון בחודש. ה"מיני מפולת" ביום שישי בוול סטריט לא תיכנס לשערוך התשואה של קופות הגמל באפריל אלא תשפיע על תוצאות מאי. 

הירידות החדות ביום שישי בוול סטריט שהגיעו עד כדי 4.17%- בנאסד"ק ו 3.63%- ב S&P500 עלולות ליצר לחלק מקופות הגמל במסלול כללי פתיחה שלילית של מאי בגובה של כ 1%- ועד 2%- . כלומר אם מאי יסתיים ללא שינוי עדין הקופות הנ"ל עלולות להציג ירידה חדה. ועכשיו נעבור לתחזית אפריל:

תחזית פאנדר אדוויזרלנד

על פי ההערכות פאנדר - אדוויזרלנד והמספרים "הנלחשים בתעשייה" עולה כי מרבית הגופים מציגים החודש תשואה שלילית שנמצאת סביב 1.16%- כאשר המובילה היא כרגע אנליסט (לפי עדכון אחרון) עם כ 0.69%-  מור  עם כ 0.82%- בלבד וכלל עם כ 0.90%- בלבד. 

אחרונה אם כי עם תוצאה פחות גרועה ממה שפורסם ברשתות החברתיות (שם פורסמה רשימה מלאה שגיאות) היא אלטשולר שחם עם כ 2.30%- אולם יש לציין שוב (ושוב) כי אלו תחזיות לא סופיות ויתכנו שינויים כלשהם.

עדכונים 8-5-2022

אנליסט עולה למקום הראשון לאחר עדכון התשואה מעלה ב 0.11% לירידה של 0.69%- בלבד באפריל. 

ההערכות בשוק מדברות על ירידה של הקרן של הפניקס ירדה בין 1.4%- ל 1.5%- כאשר פוליסת החיסכון כללית שלהם ירדה כ 1.87%- אולם אין לנו וריפיקציה נוספת לכך, לכן לא צרפנו אותם לטבלה. 


נתונים נוספים או עדכונים לנתונים הנ"ל יעודכנו פה LIVE


קרן השתלמות כללית של תחזית FUNDER AdvizerLand תחזית אפריל 2022
קרנות גדולות
1 אנליסט תחזית FUNDER 0.69%-
4 מור תחזית FUNDER 0.82%-
2 כלל תחזית FUNDER 0.90%-
3 הראל תחזית FUNDER 0.98%-
5 מגדל תחזית FUNDER 0.99%-
6 ילין לפידות תחזית FUNDER 1.20%-
9 מנורה מבטחים תחזית FUNDER 1.20%-
8 מיטב תחזית FUNDER 1.39%-
7 אלטשולר שחם תחזית FUNDER 2.30%-
קרנות קטנות
אינפיניטי תחזית FUNDER 1.90%-
ממוצע זמני תחזית FUNDER 1.16%-


17:00 עודכן מור למעלה
17:05 נוספה תחזית מיטב
עדכונים 8-5-2022
10:30 נוספה תחזית מנורה
10:30 תחזית מור עודכנה מעט מטה
10:30 תחזית אנליסט עודכנה מעלה

אודי אלוני מנכ"ל FUNDER ועמי גינזבורג, כתב שוק ההון בכיר - בניתוח שוק ההון 

האם יש הזדמנויות בשוק הנוכחי ? לאן השווקים הולכים מכאן ?




מחר סרטון נוסף ממוקד בשוק ההון בישראל...



הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות בסרטון זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן– בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש. אנחנו עושים מאמצים גדולים לאתר בעלי זכויות בצילומים וסרטונים. יצירות שבעל זכות היוצרים בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א (תיקון מס' 5) תשע"ט 2019 ל"חוק זכויות יוצרים". אם זיהיתם צילום או סרטון ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות ל funder@funder.co.il התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך ? מצאת שגיאה ? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו >> funder@funder.co.il