ליאור רביב ימונה למנכ"ל מבטח סימון סוכנויות לביטוח בע"מ

ליאור רביב, מנהל חטיבת הלקוחות וערוצי ההפצה במגדל, ימונה למנכ"ל מבטח סימון סוכנויות לביטוח בע"מ

 

 

FacebookTwitter Whatsapp
ליאור רביב, קרדיט: גיל חרמוניליאור רביב, קרדיט: גיל חרמוני

עומר רגב 08/05/2022

קבוצת מגדל מודיעה על מינויו של ליאור רביב, משנה למנכ"ל מגדל ומנהל חטיבת הלקוחות וערוצי ההפצה, למנכ"ל מבטח סיימון סוכנויות לביטוח בע"מ, מנהל ההסדר הגדול בישראל עם היקף פרמיה נגבית של למעלה מ-7 מיליארד ₪.

מבטח סימון סוכנויות לביטוח, מעסיקה כ-650 עובדים, והיא מנהלת ההסדר הגדולה בישראל של למעלה מ-6000 חברות המובילות במשק ומנהלת את החיסכון הפנסיוני של מאות אלפי מבוטחים. היקף הפרמיה הנגבית על ידי החברה עולה על 7 מיליארד ₪.

רביב, מהמנהלים הותיקים בקבוצת מגדל, בעל תואר ראשון בהנדסת תעשיה וניהול מאוניברסיטת תל אביב, ובעל תואר מוסמך במנהל עסקים בהצטיינות מאוניברסיטת בר אילן, הצטרף לקבוצת מגדל לפני כ-18 שנים וכיהן במגוון רחב של תפקידים ביניהם סמנכ"ל התפעול והשירות של החברה וממונה השירות של החברה.  בחמש השנים האחרונות שימש רביב כמנהל חטיבת הלקוחות וערוצי ההפצה. 

במכתב שנשלח לעובדי החברה ולסוכניה כתב רביב "לאחרונה פנה אלי מנכ"ל מגדל ביטוח, שגיא יוגב, והציע לי לעבור לתפקיד אחר בקבוצה ולהתמנות למנכ"ל מבטח סיימון, סוכנות ניהול ההסדרים הפנסיוניים הגדולה בישראל. זוהי זכות גדולה עבורי להמשיך ולשרת את קבוצת מגדל בתפקיד כה משמעותי ומאתגר. אני משוכנע שאתם, סוכני החברה, עובדי ומנהלי חטיבת הלקוחות, תמשיכו להוביל את מגדל להצלחות, לשבור שיאים ולהגדיל את פעילותנו המשותפת."
 
שגיא יוגב, מנכ"ל מגדל ביטוח ויו"ר מבטח סיימון, מסר: "אני שמח ומודה לליאור רביב על כך שנענה לפניתי ולאתגרים העומדים בפניו בניהול מבטח סימון. אני משוכנע שליאור ידע להצעיד את החברה לשיאים חדשים. לליאור ניסיון רב בעולמות הביטוח והוא חלק מקבוצת מגדל כבר כמעט שני עשורים, ולכן אני בטוח שיש לו את הידע והניסיון הטובים ביותר לתפקיד"  

אודי רובינשטיין, מנכ"ל מגדל סוכנויות, ביקש להודות למלי על תרומתה לתנופת הפעילות במבטח סיימון. בנוסף, ביקש כמובן לאחל הצלחה רבה לליאור בתפקידו החדש והמאתגר.
 
רביב יחליף בתפקיד את מלי שאול, ששימשה כמנכ"לית בשש השנים האחרונות, והודיעה על רצונה לסיים את תפקידה. המינוי ייכנס לתוקפו לאחר סיום כהונתו במגדל ביטוח.