3.5 מיליוני שקלים נשדדו מיונט קרדיט בה שותף שלמה אייזיק

השוד בוצע בידי שני רעולי פנים שהתחפשו לשליחים של וולט

 

 

FacebookTwitter Whatsapp
שלמה אייזיק, קרדיט: רמי זרנגרשלמה אייזיק, קרדיט: רמי זרנגר

קרן מרדכי 10/05/2022

3.5 מיליוני שקלים נשדדו אתמול בשוד אלים מסניף חברת יונט קרדיט בחולון. נודע כי השוד בוצע בידי שני רעולי פנים שהתחפשו לשליחים של וולט. השודדים התנפלו באופן אלים על העובדים בחברה כשהם משתמשים בגז פלפל.

יונט קרדיט, שבשליטת שלמה אייזיק, נשיא לשכת סוכני הביטוח, שי פנסו והמנכ"ל צחי אזר, דיווחה על השוד בהודעה לבורסה, בה נמסר כי היא משתפת פעולה באופן מלא למיצוי הבדיקות בקשר לאירוע בשיתוף פעולה מלא של המשטרה ומרכז העסקים המקומי בסיוע צוות אבטחה.

במקביל פועלת החברה גם לצמצום הנזק בגין האירוע, וכן פנתה לחברת הביטוח להפעלת הביטוח המכסה אירוע מסוג זה עד גבול נזק אותו בוחנת החברה מול חברת הביטוח המבטחת.

עוד מסר החברה, כי אינה מזהה בשלב זה נזקים עקיפים לפעילות החברה, כגון: חשיפות משפטיות משמעותיות ו/או השפעה לרעה על הפרופיל העסקי והפיננסי של החברה.

יו"ר חברת יונט קרדיט שירותים פיננסיים הוא שר האוצר לשעבר משה כחלון. היא עלתה לכותרות לאחר שפורסם כי כחלון יקבל חבילת שכר של עד כ-8.3 מיליון שקל בשנה בגין 80% משרה. בעקבות הביקורת הציבורית, כחלון מקבל שכר של 1.3 מיליון שקל בשנה ומענק שנתי בגובה של 864 אלף שקל, וחבילת התגמול השנתית שלו תגיע לסכום של עד כ-3.65 מיליון שקל בשנה.

יונט קרדיט, נסחרת לפי שווי של 54 מיליון שקל. ב-2021 הסתכמו הכנסותיה ב-33 מיליון ₪, לעומת 18 מיליון ₪ ב-2020. היא דיווחה על הפסד נקי של 6.5 מיליון ₪ ב-2021 לעומת הפסד של 11 מיליון בשנה הקודמת.