ליאת סדן, סמנכ"לית השיווק בהראל: "הראל שמה לעצמה למטרה לעודד התנהלות פיננסית נבונה בקרב הציבור"

הראל מעניקה ללקוחותיה שימוש בשירות riseup ללא עלות למשך חצי שנה

 

 

FacebookTwitter Whatsapp
ליאת סדן, סמנכ״לית השיווק, אסטרטגיה ופרסום של הראל. קרדיט צילום יח״צליאת סדן, סמנכ״לית השיווק, אסטרטגיה ופרסום של הראל. קרדיט צילום יח״צ

מורן שקד 19/06/2022

זהו שיתוף הפעולה הראשון של חברת הפינטק עם חברת ביטוח בישראל. המהלך הינו חלק ממיזם "בריאות פיננסית" שהקימה הראל לקידום יציבות כלכלית ואורח חיים מאוזן 

קבוצת הראל ביטוח ופיננסים משיקה שיתוף פעולה ייחודי עם חברת הפינטק riseup לעידוד התנהלות פיננסית נבונה. במסגרת זו, לקוחות הראל ייהנו משימוש בשירות של riseup – המאפשר לשלוט בהוצאות היומיומיות, לנהל תזרים חודשי מאוזן ולעודד חיסכון - ללא עלות במשך חצי שנה. הראל הינה חברת הביטוח הראשונה שחותמת עםriseup  על שיתוף פעולה מסוג זה, והוא מצטרף לשורה של מהלכים שקבוצת הראל מקדמת בימים אלה במסגרת מיזם "בריאות פיננסית" שהקימה. 

riseup מאפשרת ללקוחותיה ליהנות משיטה ייחודית לניהול ההוצאות באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, ליווי של מומחים ותמיכה קהילתית. המערכת הדיגיטלית שלה בונה בתחילת כל חודש תזרים אוטומטי אישי, הצופה מראש כיצד ייגמר החודש, ומתעדכן בזמן אמת בהתאם להוצאות ולהכנסות. במסגרת שיתוף הפעולה עם riseup, לקוחות הראל נהנים גם משימוש בשירות ללא עלות למשך חצי שנה וגם מכלים המאפשרים להתמודד עם החלטות בתחום כלכליים, לרבות דרכים להגדיל את החיסכון בקלות ובנוחות ובאמצעים דיגיטליים.  

מתוקף מעמדה כקבוצת הביטוח והפיננסים המובילה בישראל, ובפרט כחברת ביטוחי הבריאות הגדולה בארץ, הראל רואה חשיבות גדולה בקידום החינוך הפיננסי. על רקע זה הראל הקימה את מיזם "בריאות פיננסית", שנועד להפיח רוח חדשה בעולם החינוך הפיננסי ולעודד התנהלות כלכלית נבונה. המושג "בריאות פיננסית" נשען על התפיסה כי קיים קשר הדוק בין רווחה אישית, יציבות כלכלית ואורח חיים מאוזן, ובהתאם המיזם יכלול מהלכים מקיפים ושימוש במגוון פלטפורמות ושורה של שיתופי פעולה. כל אלה ייצרו יחד קשת תכנים אשר מנגישה את העולמות הפיננסיים לרצף הגילאי בשפה, בהתנהלות ובצרכים.

ליאת סדן, סמנכ"לית השיווק, אסטרטגיה ופרסום של הראל: "מחקרים רבים מצביעים על הקשר בין בריאות פיזית ונפשית לאיתנות פיננסית. הראל, שהינה חברת ביטוחי הבריאות הגדולה בישראל, שמה לעצמה למטרה לעודד התנהלות פיננסית נבונה בקרב הציבור - מתוך תפיסה שלצד השמירה על בריאות פיזית ונפשית, ישנה חשיבות גם לשמירה על בריאות פיננסית".

יובל סמט, מנכ׳׳ל riseup: "אנחנו שמחים שחברת הראל בחרה להיות השותפה שלנו ושל הלקוחות שלה במסע להביא את riseup לכל בית בישראל ולאפשר לישראלים וישראליות לחיות טוב יותר עם הכסף שלהם ולצמוח כלכלית. יש חשיבות וחדשנות רבה בחברות גדולות ששמות עצמן בצד של הלקוחות ומוכיחות שהצמיחה הכלכלית של הלקוחות זו גם הדרך הטובה והאמיתית ביותר עבורן לצמוח".