לאומי במוצ"ש - ראש החטיבה הבנקאית, אייל בן-חיים: "הלקוחות מצפים לשירות -כאן ועכשיו"

היחיד בישראל: בנק לאומי מרחיב את שעות הפעילות במרכזי השירות הטלפוניים - גם למוצאי שבת

 

 

FacebookTwitter Whatsapp
אייל בן חיים, צילום: אורן דאיאייל בן חיים, צילום: אורן דאי

בנק לאומי 31/03/2024

בנק לאומי מודיע היום (ראשון) על הרחבה משמעותית של שעות הפעילות במוקדי השירות הטלפוניים. כעת, באופן בלעדי במערכת הבנקאית בישראל, יינתן מענה ללקוחות במשך כל ימות השבוע - גם במוצאי שבת: משעה לאחר צאת השבת ועד 23:00 בלילה. 

הרחבת השירות למוצאי שבת מתווספת להרחבת שעות הפעילות שעליה הודיע הבנק בשנה החולפת, שבמסגרתה בימי חול עובדים המוקדים מ-06:30 בבוקר ועד 23:00 בלילה ובימי שישי מ-06:30 ועד 13:00. 

מהלכים אלו הם חלק ממהפכת השירות שמוביל לאומי. בין השאר, מתחייב הבנק לסיים טיפול בפנייה של כל לקוח בתוך יום עסקים אחד לכל היותר; הוקמה "סיירת מנכ"ל", צוות שירות מיוחד שכפוף ישירות למנכ"ל הבנק חנן פרידמן, ואמון על מתן פתרון לפניות של לקוחות שלא טופלו תוך יום אחד; הוקם מוקד שירות חדש בעיר אשקלון - בעיצומה של המלחמה; הושק שירות "בנקאי בזום", שמאז השקתו חסך לאלפי לקוחות הגעה פיזית לסניפי הבנק, ועוד. 

ראש החטיבה הבנקאית, אייל בן-חיים: "להוביל את מהפכת השירות במערכת הבנקאית זו לא רק סיסמא עבורנו. אנחנו מחוייבים להציב את הלקוחות ואת הצרכים המגוונים שלהם במרכז, ועושים מאמץ מתמיד כדי לעמוד בהתחייבות הזו. כעת, החלטנו להודיע על הרחבה משמעותית של שעות פעילות המוקדים. זאת, מתוך הבנה שהלקוחות מצפים לשירות 'כאן ועכשיו' - בטווחי זמנים נוחים וגמישים באופן מהיר ויעיל – ואת זה אנחנו מחויבים לתת להם".