עסקה בעולם הביטוח: סוכנות הביטוח רימונים משקיעה בסוכנות בירן

חברת ההשקעות בבעלות סוכנות הביטוח רימונים חתמה היום על עסקת השקעה בסוכנות הביטוח "אמיר בירן" באילת העוסקת בכל תחומי הביטוח; אלמנטרי, חיים ופיננסים; ההשקעה תשמש להמשך הפיתוח העסקי של הסוכנות ולהרחבת פעילותה באילת וביישובי הערבה

 

 

FacebookTwitter Whatsapp
סוכנות בירן - רימונים, צילום: לילך אוזןסוכנות בירן - רימונים, צילום: לילך אוזן

מורן שקד 11/07/2024

אריק יוגב, יו"ר רימונים: ההשקעה שלנו באמיר בירן סוכנות לביטוח מהווה מהלך נוסף ביישום אסטרטגיית חברת ההשקעות ומצטרפת להשקעה במספר סוכנויות שכל אחת מהן ממוקדת בתחום פעילות ביטוח ופיננסים אחר. התרשמנו מיכולות הניהול המוכחות של דנה ואמיר בירן, כמו גם מפרופיל הלקוחות והמוצרים הביטוחים אותם משווקת הסוכנות, אשר משתלב ויוצר סינרגיה עם הרכישות האחרות של חברת ההשקעות ועם פעילות רימונים.  

רונן טוב מנכ"ל רימונים: "לרימונים שלושה סניפים ברחבי הארץ, במרכז (פ"ת), בצפון (צ'ק פוסט), בבאר שבע (עומר) ועכשיו אני מתרחבים לאילת וסביבתה. מהרגע הראשון היה לנו קליק עם דנה ואמיר וניסיון העבר מלמדנו שהקליק הראשוני אומר המון. אנו נשקיע מצידנו מאמצים גדולים ובמגוון תחומים על מנת ליישם את מה שקראנו לו: "להביא את רוטשילד לאילת".

לדברי עופר אלעד מנכ"ל חברת ההשקעות: "אנו מתרגשים לבצע השקעה זו בעיר אילת. אמיר בירן סוכנות לביטוח נתפסת כבר כיום כמותג בקרב תושבי אילת. אנו בטוחים שבעזרת הניסיון המקצועי שלנו והגב של סוכנות רימונים נוכל להגדיל את היקף הפעילות ולהנגיש ללקוחות הסוכנות את מיטב המוצרים והשירותים בתחום הביטוח והפיננסים. השליטה בסוכנות תישאר בידי אמיר (ודנה) שכן כמו בכל ההשקעות שלנו עד היום אנו משקיעים באנשים ובמנהלים מוכשרים".  

לדברי אמיר בירן מנכ"ל הסוכנות: "אני שמח להצטרף לחברת ההשקעות של רימונים ולסוכנות רימונים בפרט.  כתושב אילת אני מאמין גדול בפוטנציאל הקיים בעיר וסביבתה ולכן היה חשוב לי שגם מי שמשקיע בסוכנות יאמין לא רק בסוכנות עצמה אלא גם בעיר אילת, בתושביה  ובפוטנציאל הרב שלה. אני בטוח שההשקעה של רימונים בסוכנות והמשאב האנושי והמקצועי אותו היא מביאה יעצימו את הסוכנות ויאפשרו סינרגיה וצמיחה". 

כאמור, ההשקעה כפופה לקבלת אישורים רגולטורים.

משרד ג'ון גבע הדר ייצג את שני הצדדים בעסקה.