בעקבות המצב: פספורטכארד, מנורה וכלל מאריכות למבוטחיהן את ביטוח הנסיעות

בעקבות המצב הביטחוני, חברות הביטוח מאריכות למבוטחיהן את פוליסות ביטוח הנסיעות עד ה-28 באוגוסט. ההארכה היא אוטומטית ואין צורך לפנות לחברות

 

 

FacebookTwitter Whatsapp
הארכת פוליסות ביטוח הנסיעות / צילום: Dreamstimeהארכת פוליסות ביטוח הנסיעות / צילום: Dreamstime

קרן מרדכי 25/08/2024

בעקבות ביטול ועיכובי טיסות שנגרמו בעקבות ההסלמה הלילה מול החיזבאללה, חברת פספורטכארד מעדכנת כי היא מאריכה באופן אוטומטי את פוליסת ביטוח הנסיעות, ב-72 שעות עד ליום רביעי 28.8, עבור מבוטחיה השוהים כעת בחו"ל וטיסתם התעכבה או בוטלה. החברה מציינת, שאין צורך בפנייה למוקד הלקוחות וללא עלות נוספת.

גם מנורה מבטחים הודיעה למבוטחיה, כי בעקבות ההתפתחויות הביטחוניות, היא מאריכה את תקופת הביטוח למבוטחיה הנמצאים בחו"ל, ללא עלות.

ממנורה נמסר כי "מבוטחים שהיו אמורים לחזור לישראל היום או מחר וטיסתם נדחתה או בוטלה עקב המצב הביטחוני - תקופת הביטוח הוארכה ללא עלות עד לתאריך 28.08.24. הארכת הביטוח בוצעה באופן אוטומטי ולא נדרש לפנות למוקד השירות".

לרשות מבוטחי מנורה מבטחים עומד מוקד השליטה של MAGNUS והוא זמין 24/7. במקרה חירום ניתן לפנות למרכז השליטה בטלפון / WhatsApp  במספר 972-50-889-9698+ או במייל sar@magnus.co.il 

מוקד השירות של מנורה מבטחים זמין בכתובת - toptravelservice@menoramivt.co.il

כמו כן במקרה חירום רפואי מוקד החירום הרפואי זמין 24/7 בטלפון: 972-50-889-9698+

כלל ביטוח ופיננסים מעדכנת אף היא כי בעקבות המצב הבטחוני והיתכנות לביטולים/עיכובים בטיסות בנתב"ג, למבוטחים שברשותם פוליסת ביטוח נסיעות לחו״ל של כלל שמסתיימת בתאריך ה-25/8/24, הפוליסה תוארך באופן אוטומטי ב-72 שעות, עד לתאריך 28/8/24. 

כלל עומדת לרשות מבוטחיה 24/7,  במוקדי החירום:

מוקד איתור וחילוץ: 972-3-5783050+

מוקד חירום רפואי: 972-3-5789010+