מנורה מבטחים משיקה לסוכנים הפקה אוטומטית למוצרי הפנסיה והגמל המשודרים ממערכת אלמגור

 

 

FacebookTwitter Whatsapp
מימין: עמוס רוקח, משנה למנכ״ל ומנהל אגף מכירות סוכנים, מנורה מבטחים ביטוח צילום: יעל צור; סנדרה אורן, משנה למנכ״ל ומנהלת אגף תפעול ושירות, מנורה מבטחים פנסיה וגמל צילום: יח״צמימין: עמוס רוקח, משנה למנכ״ל ומנהל אגף מכירות סוכנים, מנורה מבטחים ביטוח צילום: יעל צור; סנדרה אורן, משנה למנכ״ל ומנהלת אגף תפעול ושירות, מנורה מבטחים פנסיה וגמל צילום: יח״צ

עידו אסיאג 09/04/2024

מנורה מבטחים השיקה בימים אלו תהליך הפקה מהירה, פשוט ואוטומטי לסוכנים לכל מוצרי הפנסיה והגמל המשודרים ממערכת אלמגור.

השידור מאפשר לסוכנים תהליך קצר וממוקד של הצטרפות, ניוד ושינויים למוצרי הפנסיה והגמל עפ"י עקרון 'מסלול ירוק' – הצטרפויות שעוברות חיתום חלק / ללא חיתום מועברות להפקה אוטומטית, במידה ונדרש חיתום ההצטרפות עוברת להשלמת תהליך.

לדברי סנדרה אורן, משנה למנכ"ל ומנהלת אגף תפעול ושירות במנורה מבטחים פנסיה וגמל "שמנו לנו לדגש לאפשר לסוכני החברה עבודה מהירה ויעילה תוך שיקוף התהליך בכל הקשור בהצטרפויות, ניודים ובקשות לביצוע שינויים שונים. השידור בתהליך ההפקה האוטומטית עושה בדיוק את זה , בקרוב נשיק תהליכים נוספים מול מערכות נוספות בענף". 

עמוס רוקח, משנה למנכ"ל ומנהל אגף סוכנים מציין כי "שלב זה הינו חלק מתפיסה כוללת השמה את שיפור חווית הסוכנים בעבודה עם מנורה מבטחים כחלק מרכזי באסטרטגית החברה.  תפיסה זו כוללת בין היתר את ה Selfie360 כעולם נתונים והנעה לפעולה מלא הכולל התייחסות לתפעול, שימור, עמלות ועוד – והכול כחלק מהבנה בה נוחות העבודה במערכות הסוכנים הנה גורם משמעותי לחיזוק הקשר אל מול הסוכנים".