השתלם לקובי הבר לחכות שנה לעדכון שכרו

החברה מציעה להעלות את חבילת השכר למנכ"ל ביטוח ישיר ל-4.86 מיליון ₪ החל מתחילת 2024; אשתקד דחתה אספת בעלי המניות הצעה לעדכון החבילה מ-4 ל-4.5 מיליון ₪

 

 

FacebookTwitter Whatsapp
קובי הבר, קרדיט: כפיר סיוןקובי הבר, קרדיט: כפיר סיון

קרן מרדכי 25/03/2024

חברת הביטוח איי.די.איי (ביטוח ישיר) מדווחת היום על זימון אסיפת בעלי מניות שתתכנס ב- 07/04/2024  לאישור "עדכון תנאי הכהונה וההעסקה של מר יעקב (קובי) הבר, מנכ"ל החברה, לעניין הוספת זכאותו לתגמול משתנה כספי שנתי (מבוסס יעדים מדידים ורכיב בשיקול דעת) עד לסך של 750 אלפי ש"ח (צמוד לשיעור עליית מדד מטרות מדיניות התגמול המוצעת".

לפני שנה נדחתה הצעה לעדכון חבילת השכר של הבר מ-4 מיליוני שקלים בשנה ל-4.5 מיליון, על ידי אספת בעלי המניות של איי די איי, בגלל התנגדות המוסדיים. אלא שדירקטוריון החברה (כולל ועדת תגמול) הפך את החלטת אספת בעלי המניות, וביצע מהלך של אובר רולינג, ואישר ב-4 באפריל את חבילת השכר המוגדלת להבר. רשות ניירות ערך התנגדה להליך האובר רולינג, בטענה שחברות פיננסיות לא יכולות לבצע אובר רולינג. הרשות פנתה לחברה וטענה כי מדובר במהלך לא חוקי. ביטוח ישיר החליטה לקבל את עמדת רשות ני"ע וביטלה את החלטת הדירקטוריון. החברה טוענת שהאישור שהתקבל בדירקטוריון ובוועדת התגמול, התקבל על בסיס ייעוץ משפטי חיצוני שהללו קיבלו טרום ההחלטה ושלפיו ניתן לבצע אובר רולינג כאמור בהתאם להוראות הדין.

כאמור, עכשיו מנסה החברה לאשר מחדש את עדכון חבילת השכר, שגם גדלה כאמור בכ-350 אלף ₪ בשנה.

החברה מציינת, כי מדיניות התגמול המוצעת נועדה לסייע לחברה לקדם את מטרותיה, את הגשמת תכניות העבודה שלה ואת מדיניותה בראייה ארוכת טווח, תוך שימור נושאי משרה בה, לרבות מנכ"ל החברה, חיבורם למטרות החברה, לרבות ניהול הסיכונים שלה באופן ראוי, הכל כפי שעמד ביסוד מדיניות התגמול הקיימת.