הכשרה חברה לביטוח זכתה בפרס מצטייני המחשוב לשנת 2023

על השקת מערכת דיגיטלית מלאה להנפקה ישירה של פוליסות החיסכון BEST INVEST

 

 

FacebookTwitter Whatsapp
גבי מנע, איציק בולוטין, נוי גזית ממערכות מידע בהכשרה, לצד נציגים מאמן. צילום: הכשרה חברה לביטוחגבי מנע, איציק בולוטין, נוי גזית ממערכות מידע בהכשרה, לצד נציגים מאמן. צילום: הכשרה חברה לביטוח

מיכאל לוי 09/04/2024

הכשרה זכתה בפרס מצטייני המחשוב לשנת 2023 בזכות המערכת הדיגיטלית החדשנית שלה, BEST ONLINE, שתעלה לאוויר לשימוש הלקוחות בחודשים הקרובים ותאפשר לסוכנים וללקוחותיהם להנפיק פוליסות חיסכון באופן דיגיטלי מלא. המערכת פותחה In house על ידי חברת הכשרה. פייפרלס (פורמיט) ואמן דיגיטל ליוו את הכשרה בתחומי העיצוב וחווית המשתמש.  

פרס מצטייני המחשוב ניתן לחברות וארגונים בחברה הישראלית על ידי "אנשים ומחשבים", על כך שיזמו, פיתחו ויישמו פרויקטי IT, דיגיטל וחדשנות אשר סייעו להם להשתדרג ולקדם את הליבה העסקית שלהם. השנה הוגשו לפרס מעל 1,300 פרויקטים נבחנו ונבחרו על ידי צוות של עשרות שופטים בלתי תלויים שבחרו בסופו של דבר ב- 90 פרויקטים בלבד שזכו בפרס.  

מערכת BEST ONLINE  זכתה בפרס בזכות החדשנות הטכנולוגית פורצת הדרך שלה, והעובדה כי זוהי המערכת הראשונה בשוק אשר תאפשר הנפקה של פוליסות חיסכון בתהליך דיגיטלי מלא. המערכת תאפשר הן לסוכנים והן ללקוחות הקצה ליהנות מתהליך הרבה יותר קצר, נוח וידידותי למשתמש ותאפשר לסוכנים מכל תחום לבנות תיק פיננסי של לקוחותיהם. 

התהליך הדיגיטלי כולל ארבעה שלבים פשוטים: 

א. השלב הראשון הוא הזדהות עם הפרטים האישיים של הלקוח.

ב. השלב השני הוא הגדרה של אופן ההשקעה של כספי החיסכון של הפוליסה, הכולל בחירה של מסלול ההשקעה ובתי ההשקעה בהם הלקוח מעוניין, וכמו כן בחירה של טיב ההשקעה (השקעה חד פעמית או חודשית שוטפת).

ג. השלב השלישי הוא מילוי שאלון הכרות התואם לדרישות הרגולטור באופן שמפשט את התהליך. 

ד. השלב הרביעי והאחרון הוא הצהרה רגולטורית והתחייבות הלקוח, הכולל את כל העלאת המסמכים הרלוונטיים.  

עם סיום ארבעת השלבים מסתיים התהליך ויתקבל אישור הצטרפות סופי לאחר והלקוח יקבל הודעה בדואר האלקטרוני ומסרון על סיום התהליך וקליטת הנתונים. 

שמעון מירון, מנכ"ל הכשרה, מסר: "אנחנו מתרגשים מהזכייה ומודים לאנשים ומחשבים על ההכרה במערת BEST ONLINE , מערכת תקדימית בשוק הישראלי עליה אנחנו עמלים כבר חודשים רבים, ומתרגשים לקראת ההשקה הקרובה שלה. אחת מאסטרטגיות הליבה ארוכות הטווח שלנו היא השקעה במהפכה הטכנולוגית, ושילוב של כלים דיגיטליים מתקדמים וחדשניים בכל שלבי חווית המשתמש של הסוכנים והלקוחות שלנו. אנחנו בטוחים כי בדומה לאופן בו פוליסת החיסכון BEST INVEST עשתה מהפכה בעולם החיסכון וההשקעה, כך מערכת BEST ONLINE  תעשה מהפכה טכנולוגית באופן בו ישראלים מנהלים את המוצרים הפיננסיים שלהם." 

יבגני וולפין, סמנכ״ל, ראש אגף מערכות מידע בהכשרה, מסר: "מערכת BEST ONLINE, שפיתחנו בהכשרה בשיתוף חברת אמן, משלבת בתוכה חדשנות טכנולוגית, נוחות צרכנית ושדרוג תהליכי הליבה העסקיים של הכשרה. המערכת מצוידת בכלים הטכנולוגיים הכי מודרניים שיש בשוק, ומשנה לחלוטין את תהליך הנפקת פוליסות החיסכון בישראל. אנחנו מודים לאנשים ומחשבים על הזכייה, וגאים להמשיך להוביל את המהפכה הטכנולוגית בתחום."